-->

Kumpulan Umpasa Tu Na Baru Marbagas Atau Untuk Pasangan Yang Baru Menikah

Umpasa adalah Puisi yang berjenis Pantun di dalam kesusastraan suku Batak Toba atau bisa juga dikatakan umpasa merupakan sebuah karya sastra dalam bentuk syair/puisi yang berisi pernyataan restu, nasihat dan doa bagi orang yang mendengarnya. Maka dari itu artikel ini telah menuliskan kumpulan Umpasa Batak tu na baru marbagas atau untuk pasangan yang baru menikah dalam bahasa Batak, untuk mengetahui dengan lebih lanjut di dalam membaca umpasa tersebut, silahkan di simak dengan yang telah tersaji dibawah ini.


Kumpulan Umpasa Tu Na Baru Marbagas Atau Untuk Pasangan Yang Baru Menikah Dakka ni arirang, peak di tonga onan,  Badan muna naso jadi sirang, tondi mu marsigomgoman.    Giring-giring ma tu gosta-gosta, tu boras ni sikkoru,  Sai tibu ma hamu mangiring-iring, huhut mangompa-ompa anak dohot boru.    Rimbur ni Pakkat tu rimbur ni Hotang,  Sai tudia pe hamu mangalakka, sai tusima hamu dapot pansamotan.    Dekke ni sale-sale, dengke ni Simamora,  Tamba ni nagabe, sai tibu ma hamu mamora.    Sahat-sahat ni solu, sahat ma tu labuan,  Sahat ma hamu leleng mangolu, jala sai di dongani Tuhan.    Sahat solu, sahat di parbinsar ni ari,  Leleng ma hamu mangolu jala di iring-iring Tuhan ganup ari.    Mangula ma pangula, dipasae duhut-duhut  Molo burju marhula-hula, dipadao mara marsundut-sundut.    Ruma ijuk tu ruma gorga,  Sai tubu ma anakmuna na bisuk dohot borumuna na lambok marroha.    Anian ma pagabe tumundalhon sitodoan,  Arimu ma gabe molo marsipaolo-oloan.    Gadu-gadu ni Silindung, tu gadu-gadu ni Sipoholon,  Sai tubu ma anakmuna 17 dohot borumuna 16.    Andor hadukka ma patogu-togu lombu,  Sai sarimatua ma hamu sahat tu na patogu-togu pahoppu.    Nah itu dia bahasan dari kumpulan umpasa tu na baru marbagas atau untuk pasangan yang baru menikah dalam bahasa batak, melalui bahasan di atas bisa diketahui mengenai beberapa umpasa untuk pasangan yang baru menikah. Mungkin hanya itu yang bisa disampaikan di dalam artikel ini, mohon maaf bila terjadi kesalahan di dalam penulisan, dan terimakasih telah membaca artikel ini."God Bless and Protect Us"
Kumpulan Umpasa Tu Na Baru Marbagas Atau Untuk Pasangan Yang Baru Menikah


Kumpulan Umpasa Tu Na Baru Marbagas Atau Untuk Pasangan Yang Baru Menikah

Dakka ni arirang, peak di tonga onan,

Badan muna naso jadi sirang, tondi mu marsigomgoman.


Giring-giring ma tu gosta-gosta, tu boras ni sikkoru,

Sai tibu ma hamu mangiring-iring, huhut mangompa-ompa anak dohot boru.


Rimbur ni Pakkat tu rimbur ni Hotang,

Sai tudia pe hamu mangalakka, sai tusima hamu dapot pansamotan.


Dekke ni sale-sale, dengke ni Simamora,

Tamba ni nagabe, sai tibu ma hamu mamora.


Sahat-sahat ni solu, sahat ma tu labuan,

Sahat ma hamu leleng mangolu, jala sai di dongani Tuhan.


Sahat solu, sahat di parbinsar ni ari,

Leleng ma hamu mangolu jala di iring-iring Tuhan ganup ari.


Mangula ma pangula, dipasae duhut-duhut

Molo burju marhula-hula, dipadao mara marsundut-sundut.


Ruma ijuk tu ruma gorga,

Sai tubu ma anakmuna na bisuk dohot borumuna na lambok marroha.


Anian ma pagabe tumundalhon sitodoan,

Arimu ma gabe molo marsipaolo-oloan.


Gadu-gadu ni Silindung, tu gadu-gadu ni Sipoholon,

Sai tubu ma anakmuna 17 dohot borumuna 16.


Andor hadukka ma patogu-togu lombu,

Sai sarimatua ma hamu sahat tu na patogu-togu pahoppu.


Nah itu dia bahasan dari kumpulan umpasa tu na baru marbagas atau untuk pasangan yang baru menikah dalam bahasa batak, melalui bahasan di atas bisa diketahui mengenai beberapa umpasa untuk pasangan yang baru menikah. Mungkin hanya itu yang bisa disampaikan di dalam artikel ini, mohon maaf bila terjadi kesalahan di dalam penulisan, dan terimakasih telah membaca artikel ini."God Bless and Protect Us"

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel